Endless Love
Holiday ?
Saturday, February 4, 2012 ♥ 12:52 AM ♥ 0Comments
 What story for today ? Hewhew . Hagemaru . Eh kenapa pasal hagemaru pulakk ? 
Merepek lah teww . :) Haa . Next week nak pergi holiday .
Barang-2 ape jadahnya semua aku tak kemas lagi tahu takk ? haishh ape pun tak boleh . 
Kenapa tak kemas ? haa aku pun tak tahu nak bawak ape pergi sana . Baju , kasut , seluar smua berapa helai ? sejuk lahh dekat sana . Eh lupa . Aku tak bagi tahu lagi yea nak holiday mana ? 
Tak ape lahh . Biarlah rahsia . Tunggu aku update status sebelum aku pergi holiday okey .
Haha. Sekejap jeaa dah masuk bulan dua . 7.2.2012 ney nak pergi dah holiday . Haummmm .
Then 11.2.2012 balik KL balik . Erghh :/ 
Hope percutian yang sangat gembira . Tak sabar rasanya nak tunggu hari selasa ney .
Sabar-2 . Hari ney sabtu. Esok ahad . Isnin malam nak pergi dah . 
Berapa hari jea lagi pung . Holiday dengan family aku and family cousin aku :) 
Who ? ini lahh budak si comel. Mak dia cousin aku , so dia anak sedara aku . 
Haaa ini lah anak sedari kesayangan aku yang aku cakap tu. 
Pergi holiday dengan dia sekali. Memang tak boleh buad ape lahh kan . Menggila lahh aku bergambar dengan dia nanti . Just look and see jela ♥ okeyy byebye .


Older PostNewer Post
Meow Rabbit Gossip

♔KAK LONG♔


Tak suka kita awak boleh pergi jalan :D

♥GUGIRL AND BOBOY♥