Endless Love
Crying :'(
Thursday, March 1, 2012 ♥ 2:20 PM ♥ 0Comments
Hm morning :( Hm pagi-2 lagi dah sedih macam ney kan ? okey kenapa sedih ? tak tahu lahh nak cerita macam mana ohh :'( okeyy aku faham lepas kau break dengan ex kau esok tu kau dah couple dengan aku.Tipu lah kalau kau dah tak ada perasaan dekat dia kan , mesti kau sayang dia lagi kan ? kalau aku dekat tempat kau pun aku macam tu jugak :'( Hmmm .Dah la kau buad post macam tu , kau private lagi tu then aku dapat tahu snediri , Ya allah, Allah jea yang tahu bertapa hancur hati aku time tu.. Menitik-2 air mata aku . Hmm entah laa . aku tahu kau sayang dia lagi tapi aku ney sape ? thanks buad aku kecewa sayang :'( 

:ACHIK SEPET ^^ 









Older PostNewer Post
Meow Rabbit Gossip

♔KAK LONG♔


Tak suka kita awak boleh pergi jalan :D

♥GUGIRL AND BOBOY♥