Endless Love
Ucuk and Anje
Wednesday, March 28, 2012 ♥ 4:57 AM ♥ 0Comments


Hi korang ^^ Sumpah rasanya memang dah lama tak update post kan :) Tak ape watlek. Tak ada masa lah.
Okeyy aku nak cerita sikit :) Nak tahu cerita ape ? Tu baca post title aku tu~ 
Dah baca ? Faham ? Okeyy now nak story pasal aku and dia . Siapa dia tu ? 
Nampak kan lelaki comel dekat atas dengan aku tu ? Yup . Dia lahh lelaki yang aku maksudkan. 
Siapa dia ? Dia boyfriend aku :) Seriously aku sayang lelaki ney. Aku je tahu macam mana aku sayang dia.
Kita orang couple 25.2.2012 pukul 2.25 a.m :) SWEET TAK KITA ORANG ? Jangan jelly :PYeahhhh time tu jugak la first time meet,
Ingatkan dia tinggi eh meet sama tinggi dengan aku pulak. Its okey tak kesah pun. HAHA 
Time first meet nak balik tu sumpah berat hati sangat nak tinggalkan dia and dia pun mcm tu jugak :P 
Balik terus texting cakap rindu rindu bagai semua :) hee . Then meet lagi lepas tu. 
Second meet kita orang over9 sampai pagi. Serious tak boleh lupakan kenangan semua tu. 
Third meet aku tak over9. Time tu berat hati nak bagi dia over9. Mana lah tahu dia mengatal kea kan. Tapi tak ape, bagi jugak last-2 tu. Aku tak pernah dapat bf macam dia. Dia manja sangat, Gedik. Sweet , Semuanya dia lahh kan . Hee . Thats why lah aku makin sayang dekat dia. Haha .
Lalalalala~~ . Pejam celik jea eh 24.3.2012 dah sebulan kita orang couple . Alhamdulilah , Aku harap hubungan kita orang boleh lama lagi, Insyaallah. Tapi sejak belakangan ney perangai dia berubah. Hmm dah penat lah menangis jea. Tak nak dah macam tu lagi. Aku sayang kau cukk :( Please jangan kecewa kan anje. Kita dah sebulan couple . Jaga la relation kita sayang :'( 

-ILOVEYOUSOMUCH MOHD AFIZAL-


Older PostNewer Post
Meow Rabbit Gossip

♔KAK LONG♔


Tak suka kita awak boleh pergi jalan :D

♥GUGIRL AND BOBOY♥